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Logiciels de centre de service IT

ServiceDesk Plus change vraiment la donne en permettant aux équipes IT de passer de la lutte quotidienne en 'mode pompier' à la prestation d'un service client hors pair. Il offre une grande visibilité et un console centralisée pour traiter les problèmes informatiques afin de s'assurer que les entreprises ne subissent pas de temps d'arrêt. Depuis 10 ans, elle offre des sourires à des millions d'informaticiens, d'utilisateurs finaux et de partenaires.

Conçu pour booster votre service d'assistance informatique

Best practice ITSM
workflows

Puissantes intégrations
avec les applications de
gestion IT.

Automatisation
intelligente

Capacités de reporting
étendues

Personnalisations
simplifiées

Déploiement sur
le cloud ou sur site

Reconnu par les meilleures entreprises au monde

Des formules flexibles pour vos besoins IT

Standard
Logiciels de support informatique
Professionnel
help desk + gestion d'actifs

La solution idéale pour la gestion intégrée des actifs informatiques.

Enterprise
centre d'assistance + ITIL® + asset + projet

La suite ITSM complète prête pour ITIL® avec toutes les fonctionnalités dont un centre de service IT a besoin.

Fonctionnalités basées sur ITIL conçues pour votre service d'assistance informatique

  Incident Management
Gain control of your help desk

Reduce outages, improve agent productivity, meet SLAs, and manage the complete lifecycle of your IT tickets.

 Problem Management
Go beyond firefighting

Classify, analyze, and take problems to closure. Analyze the root cause and reduce repeat incidents in your IT.

 Change Management
Manage changes with precision

Streamline planning, approval, and implementation with automated work flows. Ensure that there are no more unauthorized or failed changes.

 Service Catalog
Optimize service delivery

Create and publish your service catalog with custom service level agreements (SLAs) and multi-stage approvals. Ensure better end user satisfaction and better visibility for IT.

 CMDB
Get the bigger picture

Track and manage all configuration items and map their relationships and dependencies. Visually analyze the impact of changes and outages for informed decision making.

 IT Project Management
Deliver IT projects on time

Create projects, manage resources, and track progress. Integrate IT projects with requests and changes to fine-tune overall IT service delivery.

 Reports
Drive decisions with the right data

Use canned and custom reports to gain the right insights. Monitor the health of your IT help desk performance using real-time and customizable dashboards.

 Integrations
Collaborate with other IT systems

Enjoy tight integration with software that monitors and manages your networks, applications, desktops, and active directory. Get what you always wanted - 360-degree visibility of your IT!

 Asset Management
Streamline asset management

Discover, track, and manage your IT hardware and software assets in one place. Optimize asset utilization, avoid vulnerabilities, and ensure license compliance.

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